Igår...

... flyttade Foss så nu är det väldigt tyst och lugnt här hemma. Igen liten kelig valp ligger i mitt knä och sover eller som sitter framför mina fötter och vill komma upp i famnen och mysa en stund. Det är skönt att veta att han kommer att få det bra i sitt nya hem tillsammans med ett helt gäng lundetjejer hos Liv och Einar på Paulunas kennel ( http://www.123hjemmeside.no/paluna/12295684 ) i Sandnes, Norge.

Eftersom jag är som jag är så blev det ingen bild på Foss och nya matte, men det var en annan lundekille med, Timo och de två fotade jag i alla fall.



Först kollade Foss in vem det var som kommit på besök...


... sen basade han upp gästen...


... och så försökte de äta upp varandra.


Till sist fick lillmatte Vilma en sista puss.

Lite mer jobbigt var det att skiljas från Foss eftersom han bott hos oss lite längra än de andra tre valparna, men jag kan bara önska lycka till Liv med gosigaste och mjukaste killen man kan tänka sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0