5-veckor-och-några-dagar-porträtt

På grund av olika saker så blev det inga vecko-porträtt på valparna förän idag. Men den som väntar på nåt gott...



Nanna sitter...


... och står.


Ägir sitter...


... och står.


Truls sitter...


... och står.



Foss sitter...


... och står.

                                                                                                    foto: Erika Espwall

Den här gången lockade jag valparna med ost på stå-bilderna och det gick ju riktigt bra.

Ska försöka plocka ut några lekbilder från köket så ni får se... kanske ska jag till och med prova att fixa en filmsnutt, kanske...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom är så otroligt fina och gulliga! Är så roligt att komma upp och titta hur mycket dom har växt varje vecka!

2009-06-15 @ 22:04:13
Postat av: Anna-Lena

Vad gulliga de är...Nanna ser fin ut tycker jag :-)

Hälsningar från Anna-Lena & Pack i Kåbdalis

2009-06-17 @ 22:09:52
URL: http://sagtorp.blogg.se/
Postat av: Barbro

Tack för gratulationerna!

Här har det hänt massor den senaste veckan. Vad stora alla dina ungar blivit!

2009-06-18 @ 11:07:54
URL: http://wilsongrand1.blogspot.com
Postat av: Margareta

Söta valpar! Svårt att skiljas från dem förstår jag. Men snart får dom nya familjer, så är det ju. Ha en glad midsommar! // Margareta

2009-06-18 @ 12:32:40
Postat av: sofi

hej vad hette den där kanin/marsvins sidan?? kram

2009-06-18 @ 22:19:27
Postat av: Åsa

Tack för grattiset. Hoppas på att Tindra ska kunna tränas klart nu på riktigt så att hon också kanske kan tampas med Bruno :)



Ska försöka komma och hälsa på dig och alla dina småttingar till veckan...jobbar 5 nätter men ska väl vara vaken nånting då och då :)



Hoppas ni haft en underbar midsommar. Det ska tydligen bli vackert väder till veckan, då lär de små hos er må gott kan jag tänka och jag längtar tills jag kommer och får kela en stund med det sötaste som finns!

Kram!

2009-06-21 @ 09:53:38
URL: http://www.lanjelins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0