Dagens bilder :o)

Valparna växer och frodas. 3:an hade lite svårt att hitta spenarna så jag har fått hjälpa till lite, men nu har han fattat hur det går till. Alla har i alla fall ökat i vikt - 1:an +10g och väger nu 165g, 2:an +15g väger nu 205g och så 3:an som gått upp 5g och nu väger 170g.


Moa är en duktig mamma.


2:an, 1:an och 3:an.


Alla 10 har överlevt sin andra natt - hoppas det fortsätter så.


Unni, som inte får några egna valpar nu,  kommer nog att adoptera kaninungarna. Hon hade väldigt gärna velat tvätta dem lite men jag är inte så säker på att mamma Lilja skulle uppskatta det, även om hon är kompis med alla hundarna här.

Det närmar sig för Idun...



Kommentarer
Postat av: Barbro

Oj, vad många bebisar du har i huset... och fler blir det. Jag ångrar nästan att jag inte parade Vera det här löpet.

2009-05-07 @ 18:04:24
URL: http://wilsongrand1.blogspot.com
Postat av: Erika

Va fina dom är och Moa ser ut att vara en stolt mamma! =)

2009-05-07 @ 20:32:22
Postat av: Annika

Men oj! Ninisarna ser ju ut att ha vuxit sedan första kortet!

2009-05-08 @ 06:18:26
Postat av: Ullis

Fulla huset med små bäbisar! Och så fina dom var =)

2009-05-08 @ 13:52:01
URL: http://mylovleylife.bilddagboken.se
Postat av: Malin, Magic & Speed

Gårdagens freestyle gick allt annat än bra, men det beror nog på att jag mådde så dåligt, sånt påverkar ju mer än man tror.

Både den 24 & 31 Maj ska vi tävla just freestyle & då kommer det att filmas! ;) De filmerna kommer jag att lägga ut på hemsidan. Sen tränar vi lite inför programmet som vi ska köra på lundehundsspecialen i slutet av Augusti, kommer ni dit?



Roligt med så mycket bäbisar, längtar tills den dagen Magic blir pappa...Tänk att få se valpar efter min härlig grabb, det vore nåt! :P hehe

2009-05-08 @ 15:58:53
URL: http://www.mystars.webb.se
Postat av: Karen Elise

Hei og gratulerer så masse med tre flotte valper og en flott Moa-mamma. Dere gjør en flott innsats for lundehunden. Lykke til videre. Hos oss har bestemor og bestefar + "tante" Frøya det bare bra.

Store klemmer fra Jon og Karen Elise.

2009-05-08 @ 18:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0