Sista vecka med hela gänget.

Det har ju varit så kallt att valparna bara kunnat gå ut mycket korta stunder men i dag var det bara -7 så då fick alla fyra gå ut en lite längre stund. Jag är ingen vidare fotograf och inte har jag nån superkamera heller...

 Shensi
...och det gäller att vara snabb...         

 Lita
...om man ska få några bilder...                  

 Ylva o Shensi
...när busarna svischar förbi.                   

 Saxo
Här kommer ett liten monster...

 Saxo
...som verkligen gillar snö.


Åsså tänkte jag mig på att ta en bild på alla fyra...


...sittande i fåtöljen, men...

 (-Blääää... säger Saxo)
...det var ungefär som att få fyra 2-åringar att sitta still och...


...till sist gav både jag och valparna upp...


...men här har jag i alla fall lyckats få med alla sju lundisarna här hemma, på samma bild.

I morron kommer pappa Nisse på besök och då ska jag försöka få till en familjebild, vi får se hur det går :o/


Kommentarer
Postat av: Barbro

Jag tyckte det var härliga fåtöljbilder!

2010-02-26 @ 22:41:20
Postat av: Erika

Dom är helt underbart söta!!=)

2010-02-27 @ 12:54:29
Postat av: Malin & Magic

Haha, djur är inte alltid så lätta att fotografera, speciellt inte de som hör till den yngre generationen! ;P

Men valparna verkar ha det super iaf, alltid roligt med seriösa uppfödare som lägger ner sig med valparna! Tyvärr är det inte alla som gör det, men fortsätt du! :D

Kollar in här igen snart & förväntar mig en snygg familjbild! ;) Asg

2010-02-27 @ 15:56:39
URL: http://www.mystars.webb.se
Postat av: Anna-Lena

Söta allihop! Svårt med (över)rörliga objekt...men helt klart roligare än att fotografera t ex ett äpple eller en vas;) Jag tycker bilderna blev bra jag:) Ha det så gott!

2010-02-28 @ 12:26:06
URL: http://sagtorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0