Sovstilar och andra söta bilder

Jag har inte tagit så väldigt många bilder på de två valpkullarna i höst och inte har jag heller bloggat och lagt ut så många av dem som blivit tagna, men det ska jag nu råda bot på, så varsågoda :o)


Mat och mys på köksgolvet.


Många små besökare har det varit här...


...och är det något som...



...hör ihop, så....


...är det barn och valpar.


Mycket bus har det varit, dragkamp är en favorit.


Lea gillade att stå uppe på pallen...


...och Vikke ville sova under den.


Hjärtegryn <3



Ylva har hela tiden varit underbar mot sina egna valpar och mot sina halvsyskon.


Detta välkomnande har jag fått på mornarna.


I nästa inlägg blir det nog några filmer från valptiden.


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Sötstrutar är de allihop :) Bilderna visade på att det var ganska fullbelagt hemma hos er då ;)



Kram från A-L

2012-03-09 @ 20:11:06
URL: http://vargbackennipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0