Hela gänget i köket

All sex busarna var samtidigt i köket en stund idag. Det är väldigt tröttsamt för de små så det blir inte så långa stunder åt gången.


Zoooomat bus...


Lea

Alla springer runt och äter ur alla koppar, ingen ordning alls ;o)


Vikkevire, Kaja, Lea och Abbe


Frode försöker få Kaja att sluta äta.

Om man sätter sig på golvet får man...

...famnen full av kärlek, Frode, Lea, Vikkevire, Akke, Abbe och Kaja <3



Några bilder som visar lite av vilken tuffing Vikkevire är, inte ens de "stora" kusinerna sätter sig på honom...

 

 

 

 

...han hade helt enkelt bestämt sig för att det var han som skulle sitta precis på det stället i mitt knä.

Och så till slut är alla mätta och trötta och...


...de fyra små kurar ihop sig nääääära mig för att sova, medan Lea bestämmer sig för att gå till brorsan Frode och sova i korgen.


Kan ni förstå den värme som jag just i den stunden kände i mitt hjärta :´)


  

Kommentarer
Postat av: susann

Vilket underbart valpgos du måste ha där hemma nu:) Njuuut:)!

2011-11-11 @ 20:32:34
URL: http://susannhjortsberg.blogspot.com/
Postat av: Dagrunn, Arna og Beyla

Oi- artige bilder og en herlig gjeng med to kull valper :)

2011-11-13 @ 06:49:45
URL: http://www.123hjemmeside.no/vollakloa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0