Vikke väntar å väntar...

...på att någon som vill ha en lundiskille i sin familj.




Jag kan inte förstå vad som är på tok. Jag har annonserat i Lokus, på Blocket och finn.no men ingen verkar vilja ha denna underbara lundehundskille som familjemedlem. Tror folk att jag är den elaka norskan Aud Stokman/Anne Olsen som hade "dödens kennel" eftersom jag bor i Hammerdal? ...eller tror man att det är nåt fel på Vikke eftersom han blivit kvar när alla andra valpar är sålda?





Vikke är en underbar kille, lyhörd, läraktig och busig precis som en hane i hans ålder ska vara. Han är lite blyg och tycker det är lite läskigt att vara utan sin mamma och moster på promenader eftersom han är så van vid att alltid ha dem nära, men det är något vi jobbar på och som kommer att försvinna med tiden.

Om det inte vore för att jag har bestämt mig för att inte ha någon fertil hane här hemma så skulle jag behålla honom själv.




Kommentarer
Postat av: Bibbi Östh

Hej!



Tycker han om katter?



Hälsningar från Bibbi

2012-04-22 @ 17:34:51
Postat av: Bibbi Östh

Jag gör ett nytt försök att få in en kommentar. Jag vill gärna veta om Vicke är van vid katter. /Bibbi

2012-04-22 @ 18:32:23
Postat av: Ingrid

Han ser väldigt go ut. Jag är väldigt nyfiken på den norska lundehunden och vill gärna träffa de i verkligheten.

2012-04-28 @ 12:05:02
URL: http://skramyr.blogg.se/
Postat av: Pål Henry Evensen

Hei. Vi synes vikkevire ser veldig fin ut. Skulle veldig gjerne ønske at han kunne flyttet til sunnmøre om han ikke har fått et nytt hjem. Send oss gjerne bilder og info. Mvh Pål Evensen

2012-04-29 @ 20:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0