Tösen och Mysak...

... kommer de att heta när de kommer till sitt nya hem om sex veckor. En lyckad dag med en lyckad överraskning och man blir lycklig när man kan göra någon annan lycklig.



Spännande med överraskning, även om det tar tre timmar med bil för att nå dit.





"Jag älskar min kattunge" sa Vilma





Familjens nytillskott, Tösen och Mysak, och nog blir det jobbigt att vänta... och vänta... och vänta....

Men innan det blir dags att hämta kattungarna så har vi förhoppningsvis både kaninungar och valpar här hos mig.


Kommentarer
Postat av: Barbro

Kul med ny blogg.

Du kan snart starta H-dals zoo... en liten minigris också kanske???



Jag har fullt upp med 2 småttingar.

2009-04-14 @ 18:09:30
URL: http://wilsongrand1.blogspot.com
Postat av: Maria

Aha, det är alltså Vilma som ska bli den lyckliga!

Men herregud vart har ni hittat de små kissarna om det tog hela 3 timmar med bil? Fanns det inga sötnosar på närmre håll?

Bra att det ska vaccineras och kastreras :-)



Kul att det snart blir valpar hos er!! Hoppas allt går bra, men hur i hela världen ska du orka med alltihop, det verkar som att ni väntar kaninungar också? Vart hämtar du dina krafter ifrån? Kan du dela med dig lite vettja....

2009-04-14 @ 20:03:45
URL: http://www.bengalkatter.se
Postat av: Maria

Aha, det är alltså Vilma som är den lyckliga!

Men herreguuud vilken lång resa, fanns det inga små charmtroll på närmre håll? Säger jag som åkt land och rike runt för att hämta hundar och katter.....



Vad kul med valpar!!! Hoppas allt går bra, men jag fattar inte vart du får all energi ifrån, hur ska du orka med flera kullar och kaninungar och kattunge.....samtidigt??

2009-04-14 @ 20:08:22
URL: http://www.bengalkatter.se
Postat av: Maria

Först kom inte mitt inlägg in på sidan, sen kom två inlägg in samtidigt......Hmmmm????

2009-04-14 @ 20:09:26
Postat av: Lundetuvan

Ja, ja, ja... ta det lungt vetja. Kattungarna ska till Annika och Vilma. Kaniner sköter sina ungar nästan helt själva. Valparna kan det bli jobbigare med, men jag räknar med fin juni så de kan vara ute mycket :o) Dessutom finns det en jättegullig tjej här som gillar att pyssla med mina djur. Så du ska se att det ordnar sig nog...

2009-04-14 @ 20:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0