4 veckor

Ninisarna växer och frodas. Det är så vilsamt att sitta och titta på min kaninfamilj som verkar trivas så gott med varandra. Jolster och Odon pysslar nästan mer med ninisarna än vad mamma Mylta gör. Så fort som ungarna kommer till Mylta vill de dia och det får de inte för henn utan hon bara skuttar bort från dem.


Morbror Odon putsat...


...och pustar.

4 veckor är de nu och jag har gett dem namn, blomnamn förståss :o)


Akleja och Sippa.


Gullviva och Lobelia.


Salvia, Humle och Rölleka.

De tre sista är fortfarande otingade.


Kommentarer
Postat av: Åsa m. goldens

2011-06-10 @ 18:10:19
URL: http://www.lanjelins.se
Postat av: Åsa m. goldens

Men åhh! Vilka sötpluttar!!!

Alla är ju jättefina! Men jag gillar Aklejas teckning.

Av de tre otingade så skulle jag nog ha valt Humle, men helst skulle man ju vilja ha allihopa!



Lycka till i Vännäs, vi kanske syns där!

2011-06-10 @ 18:12:53
URL: http://www.lanjelins.se
Postat av: Arna, Beyla og Dagrunn i Trøndelag

Heia



Så søte :) Jeg hadde kaniner da jeg var lita jente, og min datter Marthe likeså. Så bildene vekker gode minner :)

2011-06-13 @ 15:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0