Hyperícum-kullen

Här kommer lite bilder på Iduns och Nisses sötnosar, de var 3 veckor när bilderna togs i onsdags och jag fick hjälp av min systerdotter Vilma som tillbringade en del av sitt höstlov hos mig.



Lundetuvans Kaja Fagerperikum, en riktig liten kelgris.



Lundetuvans Akke Vengperikum, en liten myspuppis.



Lundetuvans Vikke Lodneperikum, en lilleman som oftast kallas Vikkevire.



Lundetuvans Abbe Prikkperikum, en buse som helst inte vill vara i famnen.




Idun med sin dotter och tre söner som hon är sååå rädd om att hon knappt låter ens mig få hålla på med.


Förhoppningsvis kommer det att bli lite bättre kvalité på bilderna framöver eftersom jag fått låna mig en bättre kamera.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0