Två till har flyttat.


På dagen när hon blev 8 veckor så flyttade en efterlängtad Kaja till Birgitta och Johnny i Norredsta, Backe. De bestämde sig för att en lundehund då de träffade Idun och Ylva på utställning i Strömsund. Husse Johnny blev pensionär två dagar efter att Lea flyttat in - grattis!


Så var det bara tre valpar kvar...


...å mitt framför diskmaskinen ska de ligga när matte lagar mat, vill ju faktiskt vara NÄRA ju!


Så var det dags för Akke...


...att dra till Hälsingland, närmare bestämt till Lina och Jonathan i Ljusdal där han ska bli en kompis till husse när han är i skogen... och kanske blir han viltspårhund en dag.


Nu är det bara dessa två gosingarna kvar här hemma - förutom Idun och Ylva förståss ;o)


Vikke stannar hos oss tills vidare. men Abbe han letar och letar och letar efter en alldeles egen familj.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Forsberg

Hej! Jag hade aldrig hört talas om Norsk Lundehund, förrän idag, när jag tillsammans med min hund Lady åkte tåg till Stockholm .Mitt emot oss i djurvagnen, satt ett par med en helt ljuvlig valp,vilka jag nu ser var Birgitta och Jonny och lilla Lea. Hon var bara helt ljuvlig!

2011-12-23 @ 21:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0